Google Adwords'ün yeni hizmeti, Geliştirilmiş TBM ile geri dönüşümlerin daha verimli olması hedefleniyor. Geri dönüşümleri maksimum seviyeye çıkarmaya çalışan bu aracın çalışma prensibi ise çok basit.
Örneğin belli bir "dalaman tatil" anahtar kelimesi, "alanaya tatil" anahtar kelimesinden daha fazla geri dönüşüm getiriyor. Ancak "dalaman tatil" anahtar kelimesi arandığı zaman çıkan reklamınızın sıralaması düşük, bundan dolayıda geri dönüşümleriniz daha az oluyor. Geliştirilmiş TBM, "dalaman tatil" anahtar kelimesi arandığı zaman Maks. TBM'ni yükselterek daha yukarılarda çıkmasını sağlıyor, böylece daha fazla geri dönüşüm almanız hedefleniyor. Aynı şekilde "antalya tatil" anahtar kelimesinden yeteri kadar dönüşüm almadığınız için otomatik olarak onun Maks. TBM düşürerek, ekstra maliyetten kaçınmış oluyorsunuz.
Geliştirilmiş TBM sürekli olarak kampanyayı optimize ve takip eder.Geliştirilmiş TBM, kampanya üzerinde olumsuz bir performans sergilerse, otomatik olarak etkisini azaltır. Geliştirilmiş TBM, Google arama ağı ve görüntülü reklam ağında çalışır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder